שיטת ששת השלבים לבנייה של משפך באמצעות גוגל אנליטיקס.

קודם כל, מה זה משפך??

ובכן, משפך זהו מסלול מסויים אותו אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו יעברו
בדרך לקניה, בד"כ, יש כמה שלבים עיקריים אותם אנחנו רוצים שהלקוחות
שלנו יעברו כדי לקבל תוצאות טובות (שזו בעצם הקניה).

ככל שנוכל יותר לעקוב אחרי השלבים אחד אחד אנחנו נוכל לדעת איפה לשים
את הדגש שלנו, מה אנחנו צריכים לשנות, איזה שינוי הביא תוצאות טובות יותר
מבחינתנו וכן הלאה…

שלב ראשון:

בחירת יעדים (בקטגוריה "הצג"), בשביל להיכנס להגדרות היעדים שלנו באתר.
%d7%a9%d7%9c%d7%91-1

 

שלב שני:

הגדרת יעד חדש ע"י לחיצה על הכפתור המוצג.

%d7%a9%d7%9c%d7%91-2

 

דברים שיכולים גם לעניין אתכם:

לא יהיה יותר הנגאאוטס בגוגל פלוס?!?!

איזה צד אתם לוקחים במלחמה בין סנאפצ'אט לאינסטגרם?

שלב שלישי:

הגדרת התבנית הרצויה ע"י בחירתה מהרשימה.

%d7%a9%d7%9c%d7%91-3

שלב רביעי:

הגדרת תיאור היעד והמזהה שלו בחיפושים.

%d7%a9%d7%9c%d7%91-4

שלב חמישי:

הגדרת כתובת היעד שאליה יגיע מי שביצע את הפעולה (למשל עמוד תודה)
והפעלת פעולת המשפך למדידה מדוייקת.

%d7%a9%d7%9c%d7%91-5

 

שלב שישי ואחרון:

הגדרת מהלך המשפך, אילו פעולות יבוצעו ברגע שיבוצעו פעולות שאנו נגדיר.

%d7%a9%d7%9c%d7%91-7

 

אז זהו, עכשיו גם אתם מומחי משפכים בגוגל אנליטיקס, אהבתם? ספרו לחבריכם!

לא אהבתם? ספרו לנו במייל info@mustip.co.il

ושיהיה לכם המון בהצלחה!

תגובות:

תגובות